.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگفته‌های پورمحمدی از اختلاف با احمدی‌نژاد و ماجرای عزلش

پورمحمدی در تازه ترین اظهارات خود درباره ماجرای برکناری خود گفت: ولین بار که به من گفتند از وزارت کشور استعفا بده، ده ماه از عمر مسئولیت من در وزارت کشور گذشته بود که گفتم برای من بد است که از مسئولیت فرار کنم، مگر اینکه آقا بفرماید؛ در آنجا زنگ زدم خدمت مقام معظم رهبری و عرض کردم داستان این طور شد، که ایشان گفتند محکم سر جایت بمان و به هیچ کس هم هیچ نگو.

به گزارش «انتخاب» ؛ وی که در جمع طلاب و فضلای کرمانی مقیم قم، در محل سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صحبت می کرد،  اضافه کرد: معتقدم آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان نیروی انقلاب، رئیس جمهور، فرمانده جنگ و... خدماتی را به کشور داشته و ما نیز در دولت آقای هاشمی می‌دویدیم و ایشان هم خیلی جا‌ها از ما حمایت می‌کردند؛ عقیده دارم آقای هاشمی سرمایه‌ای برای انقلاب بودند و باید این سرمایه از کف انقلاب نرود و البته در برابر انقلاب نایستد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: این مسئله مهمی است؛ البته انتقاد سر جایش و ما می‌توانیم انتقاد داشته باشیم و می‌توانیم نظر کسی را قبول نکنیم، اما دلیل ندارد به کسی بی‌احترامی و هتاکی کنیم؛ یعنی کاری نکنیم جبهه انقلاب شقه شقه شده و سرمایه‌های انقلاب در مقابل هم بایستند که این وضعیت هزینه‌اش بسیار سنگین است؛ باید به رهبر نگاه کرده و سرمایه‌های نظام را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه مگر مشکل بین شما و احمدی‌نژاد چه بود که حضرت آقا وارد عمل شد؟ گفت: اولین بار که به من گفتند از وزارت کشور استعفا بده، ده ماه از عمر مسئولیت من در وزارت کشور گذشته بود که پاسخ دادم اینکه شخصا استعفا دهم برای من بد است؛ استعفا دهم چون می‌گویند مگر ناموفق بودی که من نبودم. گفتم با این حال شما دو خط بنویس که نباش، من نیستم؛ گفتم برای من بد است که از مسئولیت فرار کنم، مگر اینکه آقا بفرماید؛ در آنجا زنگ زدم خدمت مقام معظم رهبری و عرض کردم داستان این طور شد، که ایشان گفتند محکم سر جایت بمان و به هیچ کس هم هیچ نگو؛ به همین دلیل این موضوع را حتی به معاونین و خانواده و بستگانم نیز نگفتم و در جای خود ایستادیم؛ بار دومی که می‌خواستند مرا بردارند، خودم نمی‌دانستم اما آقا نگذاشتند، اما دفعه سوم که موجب عزلم شود، قبل از اینکه بگویند و کسی متوجه شود این کار را انجام دادند و آقا نیز، دیگر کاری نکردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.